onsdag 4. november 2009

Da er jeg blitt tante

Jepp, nå har jeg endelig blitt tante til en perfekt liten halvmeter ( +1 cm ).
Svigerinnen min Eli Helen og mannen hennes, min svoger, Bjørn Olav, ble stolte foreldre til lille Bjørn Kristian I går 3 november.
Har fått sett bildet av vidunderet og han er så søt atte.

Eli helen og Bjørn Olav gratulerer igjen med den lille

Vi gleder oss masse til å komme og besøke dem 16 november.
Det er vårt første Tante/ onkel barn og Bethinas første søskenbarn..
Så er ei ganske så stolt tante som sitter her og skriver..

Gud er virkelig god på alle måter.

(en liten bønn for den lille)
Kjære Jesus, må du alltid passe på Bjørn Kristian.
La ham vandre nært til deg, kjenne din røst, og ditt hjerte.
Og må han få gjøre en forandring i denne verden, og i mennesker han møter på sin vei.
Jesus, la ham alltid kjenne din guddomelige fred uansett omgivelser.
Og må han bli til rik velsignelse for mammaen og pappaen sin.
I jesu navn jeg ber..

Amen

1 kommentar:

  1. Så koselig, Desiree! Det er veldig koselig å være tante!!!! Gleder oss SÅ til å se dere når dere kommer bortover!!!

    Goe klemmen

    SvarSlett