onsdag 2. desember 2009

Nå går vi jula i møte!

Ja, da er første søndag i advent over. Har begynt å åpne adventskalender, de fleste julegavene er unna gjort, meste parten av julebaksten er ferdig, bare krumkaker igjen, og så skal jeg lage en ekstra porsjon med brune pinner..
Hadde begynt så fint og flott på julevasken, skura ned vegger tak, hyller, seng. You name it jeg skura det. Så badet soverommet og toalettet ble ferdig. Men så ble lillesnuppa forkjøla , IGJEN!!!!
Starta så smått med renne nese på lørdag da vi var og så jule gatene bli tent. Søndag fortsatte det med feber på kvelden. Og den bare steg på mandagen og var også litt høy på tirsdagen. Så lille snupsa fikk paracet av mor, og sov meste parten av dagen. Utpå ettermiddagen hadde Bethina begynt å ta seg så veldig til øret og gråt når jeg kom borti, så da var legevakten neste hvor de konstaterte ørebetennelse, og hun ble satt på antibiotika. Hun skal ta den i 1 uke.

Så min julepynting, julerydding, julevask har fått et aldri så lite timeout. Noe som ikke passer meg særlig bra..

I går kom Mormor og morfar til Bethina innom på kvelden med en god bedringsgave til go'jenta. noe Bethina satte kjempe pris på og ville ikke legge seg før 20.30, men jeg tenkte som så at siden hun har vært uffsen så dersom noe gleder henne så skal ikke jeg tvinge henne i seng. Hun har jo sovet godt på dagen.

Nå virker heldigvis hun til å være bedre enn hun var igår, så vi ber til Gud om at det snart er over..

Til Lørdag skal jeg ha en liten førjuls kose dag med noen inviterte i familien. Det blir koselig!
Da serverer jeg koldtbord, himmelsk lapskaus ( det er en fruktsalat) med råkrem, Og så blir det jule gløgg og julekaker.. Gleder meg kjempe masse til det... Og så på søndag er det jobb..

Ja dagene flyr av sted, og godt er det. For jeg GLEDER meg virkelig til julaften i år..
2009 har virkelig vært et velsignet år, og jeg gleder meg til neste år..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar