tirsdag 27. april 2010

Dette er en sensasjon!

Ja , tenk så flink jeg har vært de siste dagene. Er jo helt utrolig. Enten så må det skyldes at jeg først nå har en mer innholdsrik hverdag, eller så skyldes det rett og slett at jeg endelig har skjønt at det ikke tar lange stunden å oppdatere bloggen.
Tror nok mest på det siste!!!

Idag har jeg tatt fatt på å luke det største beddet vårt, dvs det er ei skråning. Og den hadde nok ikke vært luka siden metusalem gikk i kortbukser. Så jeg holdt på der i 1,5 time effektivt. Men da kjente jeg det godt i ryggen så da måtte jeg bare rydde opp det jeg til da hadde luket, så får vi se om jeg tar resten i ettermiddag eller de 2 neste dagene. Har tatt gode 5/6 av beddet så det er ikke så mye igjen, og neste prosjekt da er å få fjernet små grusen som ligger igjen i hagen. Har hatt 2 omganger på plenen allerede og fjernet maaaasse , allikevel er det masse igjen, men det blir fint til slutt..

Er bare å stikke innom oss hvis du/dere vil hjelpe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar